MENÜ
Kérhetek segítséget a Magyarországi DANALOCK ügyfélszolgálattól?

Magyarországi www.danalock.hu üzemeltetője, nem kötelezhető díjmentes support támogatásra, amennyiben a danalock terméket nem a www.danalock.hu weboldalon rendelte/vásárolta meg, és nem rendelkezik az azonosításhoz szükséges egyedi megrendelés azonosítóval. Kérjük támogatásért forduljon a termék eladójához.

Előfordulhat hogy a termék eladója nem rendelkezik megfelelő termékismerettel és a hozzá tartozó elvárható szakértelemmel, akkor az alábbi Kérdések és Válaszok menüpontban megtalálja az Európában danalock ügyfelek által leggyakrabban előforduló kérdéseket és szakszerű válaszokat. 

Amennyiben még is segítségre van szüksége kérjük hogy a kapcsolat menüpont alatt töltse ki az új ügyfél adatlapot. És a támogatás mértékének fügvényében díj ellenében segítséget nyújtunk. 

Alkalmas a telefonom a Danalock V3 zár használatára?

A telefonnak támogatnia kell a BLE - Bluetooth alacsony energiafogyasztást.

Kompatibilis iOS-eszközök:

A Danalock alkalmazás kompatibilis minden olyan iPhone-nal és iPad-del, amely iOS 12.4 vagy újabb rendszert futtat.

Kompatibilis Android-eszközök:

A Danalock alkalmazás kompatibilis az összes legújabb androidos telefonnal és táblagéppel, amely az Android OS 6.0.1 (Marshmallow) és újabb verzióit futtatja.

A Lollipop (Android 5.0) szintén támogatott, de késhet a Bluetooth kommunikáció.

Ha új okostelefont vásárol, töltse le a Danalock alkalmazást, és jelentkezzen be meglévő felhasználói profiljával.

Telefonok ismert problémával:

Samsung Galaxy A40 (Android 10) - A problémát vizsgálják.

Hogyan állíthatom vissza a Danalock V3 záramat?

Először törölje a zárat az alkalmazásból:

Lépjen az alkalmazásához, és jelentkezzen be. Válassza az „Eszköz”, majd az „Eszköz törlése” lehetőséget. Erősítse meg a törlést az OK kiválasztásával.

Ha törli a zárat a telefonjáról, akkor egy gemkapocs végével 10-szer kattintson a gombra a Danalock tetején található kis középső lyukban. A záron piros lámpa jelzi a reset parancsot. Várjon öt másodpercet a parancs megerősítéséhez. A Danalock most visszaáll a gyári beállításokra.

Mit tegyek ha elveszítem a telefonkészülékemet?

Ha elveszíti telefonját, akkor is bejelentkezhet fiókjába egy másik telefonon. A biztonság kedvéért javasoljuk, hogy kövesse ezt az eljárást:

  1. Törölje a zárakat
  2. Módosítsa a fiók jelszavát
  3. Nyomja meg az „Összes felhasználó kijelentkezése” gombot a my danalock jobb felső sarkában 
  4. Regisztrálja újra a zárakat

Ez az eljárás új belépési kódokat generál, és bárkinek visszavonja a hozzáférést, kivéve saját magát.

Állítsa vissza a jelszavát a Danalock alkalmazás bejelentkezési képernyőjére lépve. Válassza az „Elfelejtett jelszó” lehetőséget, és kövesse az utasításokat.

Bejelentkezhet a my.danalock.com címen is, és a jobb felső sarokban található legördülő menüben válassza a „Profil megtekintése” lehetőséget. Görgessen le a felhasználónévvel ellátott első zöld szélű mezőig. Írja be és erősítse meg jelszavát az utasításoknak megfelelően, és válassza a „Mentés” lehetőséget. Új jelszavát elmentette, és kijelentkezik a my.danalock.com webhelyről.

Mit tegyek ha a danalock V3-asom azt jelzi hogy már van gazdája?

Kérjük, vegye  fel a kapcsolatot az  ügyfélszolgálattal a következő információkkal:

  • Felhasználóneved
  • Vásárlási bizonylat
  • A Danalock S / N szám (Az S / N szám az akkumulátor fedelén található).

Támogatási csapatunk megerősíti a tulajdonjogát és visszaállítja a zárat.

Milyen intelligens otthoni rendszerekkel kompatibilis a Danalock V3?

A Danalock V3 3 intelligens otthoni verzióval érkezik - Z-Wave és Zigbee protokollokkal, valamint Apple HomeKit-tel.

A Z-Wave és a Zigbee verzió kompatibilis az összes olyan intelligens otthoni elosztóval, amely támogatja a protokollokat, mint például a SmartThings Hub, The Wink Hub, Vera, Fibaro Home Center, Zipato stb.

Z-wave

Felhívjuk figyelmét, hogy a Z-wave átjárójának támogatnia kell az S2 biztonságos osztályokat a Z-Wave (Z-Wave Plus) számára, és támogatnia kell az ajtózárakat.

Having doubts?

Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az intelligens otthon rendszeréhez megfelelő zár van-e. Azt is összehasonlítani a különböző változatai a V3 zárral.

Amazon Echo

A Danalock kompatibilis az Amazon Echo-val. Az összekapcsoláshoz az Amazon Alexa-t átjárón keresztül csatlakoztathatja a Danalockhoz.

Airbnb (temporarily unavailable)

A Danalock alkalmazás támogatja az Airbnb-t, amely lehetővé teszi, hogy a fizikai kulcsok kezelése nélkül csatlakoztassa Danalock készülékét a bérelt szálláshelyekhez. Csak csatlakoztassa a Danalock alkalmazást az Airbnb-fiókjához, majd társítsa adatlapját a megfelelő zárral.

Hogyan tudom csatlakoztatni a Danapadot a Danalock V3 hoz?

Mielőtt megpróbálná csatlakoztatni a Danapad V3-hoz, győződjön meg arról, hogy a Danalock V3-on telepítve van a legújabb firmware.

A következő lépések végrehajtásával frissítheti a firmware-t a Danalock V3-on a Danalock alkalmazásban:

  1. Győződjön meg arról, hogy a Danalock V3 közelében van, és a telefonon be van kapcsolva a Bluetooth.
  2. A Danalock APP kulcstartóban keresse meg azt a zárat, amelyre frissíteni kívánja a firmware-t.
  3. Lépjen az ESZKÖZBEÁLLÍTÁSOK -> ESZKÖZ INFO -> FIRMWARE részhez
  4. A legfrissebb verzió telepítéséhez nyomja meg a firmware frissítés gombot
Hogyan cserélhetem ki az elemeket a Danalock V3-ban?
  1. Nyissa ki az ajtót, ne legyen zártállapotban.
  2. Szerelje le a Danalock V3 zár elemtartó fedelét. 
  3. Nyissa ki az elemtartót, és húzza ki a két fekete szalagot az elemek kioldásához.
  4. Cserélje ki mind a négy elemet újakra.(kízárólag ujakra)
  5. Helyezze be az új elemeket az elemfedélbe, majd szerelje vissza a Danalock V3 elemtartó fedelét.
  6. Kalibrálja újra a zárat, és máris mehet újra.

Jogi nyilatkozat :  Nagyon fontos, hogy mind a 4 elemet egyszerre cserélje ki. Kérjük, csak a CR123 szabványos lítium elemeket használja. Ha nem cserél minden elemet egyidejűleg, az hatással lehet az elemek felmelegedésére és felrobbanhat. A Danalock.hu üzermeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, ha az elemeket helytelenül cserélik.

biztonságról és az ártalmatlanításról itt olvashat bővebben 

Mit jelent a retesz visszatartó funkció?

A visszatartó retesz funkció aktiválásával a Danalock visszatartja az ajtójában található reteszt.

Beállíthatja úgy, hogy 15 másodpercig visszatartsa a reteszt. Ezt a funkciót be kell kapcsolni, ha az ajtód külső oldalán nincs fogantyú.

Aktiválja a funkciót a Danalock alkalmazásban.

HomeKit: Ha van egy Danalock V3 HomeKit verziója, akkor 4 kattintással aktiválja a funkciót egy gemkapocs segítségével a zár tetején a kis lyukban. Válasszon öt és 15 másodperc között.

Letöltés  kattintással parancsok HomeKit  itt.

Javaslatok az automatikus feloldásra?

A Danalock nem oldja fel automatikusan.

Ha a Danalock nem oldja fel a zárat, amikor belép az automatikus feloldási zónába, ellenőrizze a következőket...

  • A Danalock alkalmazásban ellenőrizze, hogy az automatikus feloldás funkció be van-e kapcsolva, és hogy az automatikus feloldási zóna megfelelő helyen van-e.
  • Android telefonokon próbálkozzon a GPS kalibrálásával - ez a legtöbb telefon a Google Maps alkalmazásban történik.
  • Egyes telefonoknál, különösen a Samsungnál, az akkumulátor optimalizálása befolyásolhatja az automatikus feloldás funkciót. Javasoljuk az akkumulátoroptimalizálás megfordítását a Danalock alkalmazáshoz.

Az alábbi tippek és trükkök segíthetnek az automatikus feloldás funkcióval kapcsolatos kérdésekben:

Tartózkodási engedély:
Android- és iOS-eszközökön egyaránt - győződjön meg arról, hogy az alkalmazás helymeghatározási engedélye „Mindig engedélyezze”-re legyen állítva.

Az Android készülékek , akkor általában megy a „beállítások” és és keresse a „Alkalmazások”.
Az alkalmazások listájában görgessen lefelé a Danalock alkalmazáshoz, és válassza ki.
Keresse meg az „Engedélyek” vagy hasonló elemeket, és hogy a tartózkodási hely engedélye a „Mindig” vagy hasonló jelzéseket.

Az iOS eszközök , lépjen a „beállítások”, görgessen le, és válassza ki a Danalock alkalmazást, és a „Helyadatok”, és győződjön meg arról, hogy az „Engedélyezés hely hozzáférés” beállítása „mindig”. Ügyeljen arra is, hogy a „Pontos hely” be legyen kapcsolva.

Ha az automatikus feloldás továbbra sem működik, kérjük, vegye figyelembe, hogy a rossz helyvétel befolyásolhatja a geokerítés funkcióinak megbízhatóságát. Bizonyos esetekben a WI-FI bekapcsolása javítja a hely pontosságát és megerősíti az automatikus feloldás funkció megbízhatóságát.

Hogyan állíthatom be az automatikus nyitást mikor megérkezem?

Az automatikus nyitás funkció a GPS-t használja az érkezése észlelésére, és automatikusan kinyitja az ajtót.

A Danalock 200 és 2000 méter sugarú zónából állítható be az automatikus feloldáshoz (a telefon márkájától függően).

Amikor belép az automatikus feloldási zónába, a Danalock alkalmazás elkezdi keresni a zárat.
IOS telefonokon beállíthatja, hogy az alkalmazás mennyi ideig keresse a telefont.

Miután a Danalock alkalmazás kinyitotta az ajtót, nem fogja újra kinyitni, amíg el nem hagyta és újra be nem lépett az automatikus feloldási zónába. Ennek célja, hogy elkerülje a véletlenszerű feloldást, amikor otthon van.

Kérjük, vegye figyelembe: A Danalock V3 HomeKit verzióhoz csak az Apple automatizálási szolgáltatásai állnak rendelkezésre. 

Az automatikus feloldás beállítása:

Győződjön meg arról, hogy a telefon GPS / helymeghatározási funkciója be van kapcsolva (engedélyeze van telefonkészülékén), és hogy a Danalock hatótávolságán belül van.

A Danalock alkalmazásban keresse meg az automatikusan kinyitni kívánt zárat, és válassza az „Eszköz / Beállítások” lehetőséget.

Válassza az Automatikus feloldás lehetőséget, csúsztassa az aktiváláshoz. Miután a GPS megtalálta az Ön helyzetét, válassza a „Mentés” lehetőséget. A lila terület a térképen az automatikus feloldási zóna.

Beállíthatja a geokerítés sugarát, valamint aktiválhatja vagy kikapcsolhatja az automatikus feloldási zóna be- és kilépéséről szóló értesítéseket. Amikor elhagyja ezt a zónát, és újra belép, a Danalock alkalmazás megkeresi és feloldja a Danalock készülékét. 500 méternél nem kisebb zónát ajánlunk - egyes esetekben 1000 m-nél is jobban működik.

Hogyan állíthatom be a Danapadon a PIN kódokat a Danalock V3 zárhoz?

A Danapad PIN-kódokat az alkalmazáson keresztül lehet beállítani, amikor a zár és a Danapad mellett áll, vagy a PIN-kódokat távolról is beállíthatja a My.Danalock.com oldalon keresztül, amikor a zár össze van kapcsolva a Danabridge-mel.

Megjegyzés: Néhány Z-wave elosztó, például a Vera Edge és a Vera Plus, távolról is képes PIN kódokat beállítani.

Az időzónát be kell kapcsolni

Először ellenőrizze, hogy az időzónája be van-e állítva a záron.
Ehhez nyomja meg az „Időzóna” gombot a zárbeállításban a „Beállítások + Információ zárolása” alatt.
Kérjük, tegye meg, bár úgy tűnik, hogy a zóna be van állítva - csak azért, hogy biztos legyek benne.

A Danalock App

A Danalock alkalmazás menüjében megtalálja a „Saját kiegészítő eszközök” elemet. Ott látni fogja a Danapad-ot - válassza ezt. Ezután keresse meg a „PIN kódokat”. Itt állíthatja be és távolíthatja el a PIN kódokat a záron.

Hozzáadhat állandó PIN-kódot, ideiglenes PIN-kódot vagy visszatérő PIN-kódot.

A Danalock alkalmazásban nem lehet PIN kódokat beállítani távolról.

My.danalock.com

A Danabridge V3 kapcsolatot teremt a Danalock és a My.Danalock.com között. A Danabridge V3 nélkül nem használhatja a My.Danalock.com oldalt a PIN-kódok távoli felügyeletére.

A PIN kódokat a domain tulajdonosa és a létrehozott rendszergazdák állíthatják be.

Keresse meg a zárat az irányítópulton, és keresse meg a „PIN kódok” kifejezést

További információ az útmutatóban

Megjegyzés: Egyelőre nem lehet PIN kódokat álnevekkel megadni. A jövőbeni fejlesztések listáján szerepel - időbecslés ismeretlen.

Alkalmas az ajtómhoz a Danalock V3?

A Danalock világszerte szabványos ajtókra készül. A három legelterjedtebb hengertípus az ovális zárhenger, a csepp alakú eurohenger és a záró zár.

Ha a hüvelykujj-fordulatot nem lehet levenni a hengerről, akkor azt ki kell cserélni egy olyanra, amelyiken van egy farok (megvásárolható a Danalocknál).

A Danalock nem illeszkedik a felületre szerelt ajtózárakra vagy a hengerzárakra.

Ha nem biztos abban, hogy a Danalock megfelel-e az ajtajának, töltse le és nyomtassa ki a Danalock rögzítőlemezek sablonját . Ha az egyikükön lévő csavarlyukak megfelelnek az ajtójának, akkor a Danalock is megfelel. Kérjük, vegye figyelembe: a sablont 100% -os méretarányban kell kinyomtatni.

További információért forduljon bizalommal a helyi Danalock magyarországi ügyfélszolgálatunkhoz .  

Mi a különbség a Danalock V3 változatok között?

A Danalock V3 négy változatban kapható: HomeKit, Bluetooth, Bluetooth + Zigbee és Bluetooth + Z-wave .

Itt összehasonlíthatja a különböző Danalock V3 smart lock  változatokat

Vissza állítottam a zárat, miért nem vehetem fel újra?

Ez a probléma akkor fordulhat elő amennyiben a zár Z-Wave vagy Zigbee szoftverrel rendelkezik.

A zár eltávolítása a Danalock alkalmazásból és az alaphelyzetbe állítás nem távolítja el a kapcsolatot a Z-wave vagy Zigbee átjáróval vagy Hub-tal - ezért a zár úgy gondolja, hogy még mindig párosítva van az Ön intelligens otthoni rendszerével. Ha igen, biztonsági okokból a zár hozzáadása a Danalock alkalmazásban Bluetooth-on keresztül nem lehetséges.

Egyszerűen távolítsa el a zárat az átjáróról vagy az elosztóról, kattintson egyszer a zár tetején lévő kis lyukra, és 30 másodpercen belül törölje az átjáró vagy az elosztó zárját.

Még mindig nem működik?

Még akkor is, ha már nincs átjárón vagy elosztón, ha az elosztóról való eltávolítás nem volt megfelelő, a zár még mindig úgy gondolja, hogy az intelligens otthoni rendszerén van beállítva.

Próbálja újra beépíteni az átjáróba vagy a hubba a zárat, majd helyesen távolítsa el - ez arra kényszeríti a zárat, hogy újra aktiválja a Bluetooth módot.

Ez a folyamat:

  1. Indítsa el a felvételi folyamatot egy átjárón vagy hubon.
  2. Egy gemkapocs segítségével kattintson egyszer a zár tetején lévő kis lyukba.
    A zár zölden villogni kezd.
  3. Várja meg a felvétel befejezését (legyen türelmes)
  4. A gemkapocs segítségével kattintson egyszer a zár tetején lévő kis lyukba.
    A zár zölden villogni kezd.
  5. 30 másodpercen belül távolítsa el az átjáró vagy a hub zárját.
  6. A Bluetooth most újra aktiválódik, és hozzáadhatja a zárat a Danalock alkalmazáshoz.

Még mindig vannak problémái - kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz és töltse ki az adatlapot, igyekszünk mihamarabb segítséget nyújtani.  Felhívjuk figyelmát hogy support támogatásra csak azok az ügyfelek jogosultak akik rendelkeznek a www.danalock.hu weboldalhoz tartozó megrendelés azonosítóval, amennyiben Ön más kereskedőnél rendelte meg a terméket kérjük forduljon az eladóhoz. 

Hogyan adhatok hozzáférét a danalock záramhoz?

Meghívhatja a felhasználókat, hogy csatlakozzanak a domainjéhez, vagy meghívva őket a Danalock alkalmazásból, vagy a My.Danalock.com oldalon keresztül (számítógépről vagy táblagépről). Keresse meg a meghívni kívánt Danalock intelligens zárat a USERS (az alkalmazásban) vagy az NEW (on.danalock) oldalon.

Háromféle hozzáférés közül választhat:

  • Állandó
  • Ideiglenes
  • Ismétlődő (csak a My.danalock oldalon érhető el)

A vendégek meghívásáról és a meghívás folyamatáról írtunk a Danalock alapalkalmazás-útmutatóban és a Danalock meghívási folyamat útmutatóban  , amelyet itt találhat meg és tölthet le.

Hogyan telepíthetem a Danalock készülékemet?

A Danalock készülékét az egyszerű telepítés érdekében tervezték magánszemélyek számra is egyszerűen. Az ajtótípustól függően vagy rögzítő lemezt kell rögzítenie az ajtóhoz, vagy ki kell cserélnie a reteszelő hengerét egy általunk biztosítottra. Az Ön Danalock csomagja tartalmazza a szükséges alkatrészeket a Danalock telepítéséhez az Ön régiójában. Kérjük kattintson a támogatás menüpontra, ott elérhető a telepítási és felhasznáálói kézikönyvek.Amelyek a telepításben magyar nyelven elérhetőek és képpel és leírással is segítséget nyújtanak. Felhívjuk figelmüket hogy a termék telepításáre szakembert ki tudunk küldeni, de ehhez árajánlatot kérés szükséges.   

Apple IOS 14.4 Frissítés

Megtudtuk, hogy az iOS 14.4-re történő frissítés után egyes felhasználók problémákat tapasztalnak az operációs zárakkal, a felhasználókkal vagy a frissítő kulcsokkal.

Bizonyos esetekben mindössze annyit kell tennie, hogy kijelentkezik és újra bejelentkezik.
Bizonyos esetekben el kell távolítania az alkalmazást, és újra telepítenie kell.

Ha továbbra is problémái vannak, kérjük, olvassa el az IOS használati útmutatót 

Android 11 Frissítés

Frissített Android 11-re, és ennek eredményeként problémákat tapasztal a Danalock alkalmazás működtetésével?

Meg kell néznie a telefonján a Danalock alkalmazás helyengedély-beállításait.
“Beállítás + Alkalmazások + Danalock + GPS Engedélyek + Hely”.

Kérjük, állítsa "Mindig megengedett" értékre.

Információ a App Homekit Firmware 2.x frissítéssel kapcsolatban

Ha a Danalock V3-BT-HK - más néven HomeKit verziójának - firmware-frissítését kívánja telepíteni, az alábbi információk fontosak. A frissítés befejezése után törölnie kell a zárat a Home alkalmazásban. A frissítés alapvetően megváltoztatja a zár tulajdonságait, ami azt jelenti, hogy a zárat újratelepíteni kell. Ezért, ha a frissítés befejeződött, lépjen be a Home alkalmazásba, és törölje a zárat. Mielőtt újból hozzáadná a zárat, vegye figyelembe a következőket:  Az új firmware kettős módot ad a HomeKit zárhoz, ami azt jelenti, hogy mostantól egy Android telefonról működtetheti a HomeKit zárat a Danalock alkalmazással, és párosíthatja a zárat egy Danapaddal és Danabridge-tel.      

  1. Ha egy Android-eszközön, vagy a Danapad vagy a Danabridge használatával szeretné használni a zárat, javasoljuk, hogy először a Bluetooth-on és a Danalock alkalmazáson keresztül adja hozzá a zárat, majd utána adja hozzá a HomeKit Home alkalmazásba. További segítséget talál ebben a videó útmutatóban. ( LINK! )  
  2. Ha csak a zárat szeretné használni HomeKit zárként, akkor menjen előre, és telepítse újra a zárat az iPhone vagy iPad eszköz HomeKit Home alkalmazásán keresztül. Ha később, egy Android-telefont szeretne használni, a Danapadot vagy a Danabridge-et, akkor be kell lépnie az „Eszköz + HomeKit beállításba”, és meg kell nyomnia az „Engedélyezze a kettős üzemmódot egy percig” lehetőséget. 1 perc az Android-eszköz zárjának beépítéséhez. További segítségért lásd ezt a videó útmutatót.

Ha kérdése van, nézze meg a Danalock HomeKit Dual mód videó útmutatóját is  .